System & Network
45180

Senior Help Desk

לארגון ממשלתי גדול ומוביל טכנולוגית בירושלים דרוש/ה Senior Help Desk עבודה במודל היברידי! תיאור המשרה: ניהול צוות בתפקידי תמיכה בהפעלת מחשב והרשת הארגונית במתן שירות ותמיכה (Help Desk ) , מתן תמיכה טכנית לעובדי המשרד במחשבים, ציוד היקפי ותוכנות, התקנה, תחזוקה ועדכון של מערכות הפעלה ויישומים, ניהול וטיפול בתקלות חומרה ותוכנה, עבודה עם שרתים, מערכות גיבוי ורשתות תקשורת, תיעוד תקלות ופתרונות במערכת קריאות שירות, שירות ותמיכה לחדרי התקשורת, עמדות העבודה וחדרי הישיבות ב- 10 אתרי המערך. בקיאות בהפעלת מערכות שליטה ובקרה לניטור, שליטה ותחזוקה לחומרה, לתוכנה, דואר אלקטרוני, סינכרון סלולר לצורך עבודה רציפה ותקינה של כלל משתמשי הקצה בהנחיית ראש התחום, על נותן השירותים בתפקיד זה להיות בעל רשיון נהיגה. דרישות: שנתיים ניסיון בניהול צוות (כגון: מוקדנים, טכנאים ואנשי סיסטם) למתן תמיכה טכנית ללקוחות, עבודה שוטפת מול משתמשי קצה ואנשי מחשוב ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול קריאות שירות ידע בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה (מחשבים, שרתים, מסכים, מדפסות) ידע במערכת הפעלה מבוססת מיקרוסופט (AD,DNS,DHCP) התמחות בדוא"ל (Exchange) הכרות ועבודה עם מוצרי VMware לארגוני Enterprise  ידע במערכת הפעלה מבוססת לינוקס ידע בסיסי בתקשורת ידע במערכות ניטור ובקרה לשרתים ידע מעשי בנושאי אבטחת מידע
מציע מועמדותי
או שתף חבר
מציע מועמדותי
או שתף חבר
משרות נוספות שיכולות לעניין אותך
חזרה לכל המשרות
כפתור לחיץ לשיתוף ברשתות חברתיות

רגע לפני שאתה הולך...

מעוניין למצוא משרה טכנולוגית תחת המטריה של בית תוכנה ותיק מקצועי

או

מעוניין למצוא פתרונות חדשניים ומותאמים שיובילו את העסק שלך קדימה?

סגור חלון פופ-אפ


    נגישות